úterý 19. února 2013

Úvod


Červen 2011

Po první vskutku originální zkušeností s dobrovolnickým projektem v Turecku jsem se i toto léto rozhodl strávit částečně prací bez výdělku. Zaujala mě i možnost dělat vedoucího mezinárodního dobrovolnického projektu tak jsem na jaře absolvoval víkendové školení pro camp-leadery v Kosteleckých Horkách. Tuto variantu jsem pak z časových důvodů musel zrušit.
Nicméně jsem chtěl vyrazit do Francie. Jednak kvůli tomu abych poznal tuto zemi galského kohouta a pak také proto, že už tam mám pár známých, které jsem chtěl navštívit. Loni jsem na mým projektu v Turecku potkal 4 kluky z Paříže, později jsem potkal Mélanii, která žije v Toulouse a mamky známý, Jean Pierre Bruno, zpěvák zpívající šansóny, žije v Nice atd. I proto jsem při výběru projektu dbal nejen na zaměření projektu ale i jeho lokalizaci. Nakonec jsem vybral projekt, jehož náplní byla rekonstrukce kamenné zdi vedoucí kolem kostelíku ve vesnici Haux, asi 30 JV od Bordeaux. Zbývalo tedy dodělat na druhý pokus zkoušky v letním semestru druhého ročníku VOŠ,  rozloučit se na benefiční akci “Technem pomáhejme dětem“ a bon voyage en France!

Žádné komentáře:

Okomentovat