čtvrtek 28. října 2010

I love you Ondra

12.7.2010

Asi po pětihodinovém spánku se mi vstávalo poněkud těžce ale nakonec jsem to zvládl. Kameru jsem si tentokrát vzal a mohli jsme vyrazit. Po snídani byl na programu meeting s místními divadelníky a pracovníky z radnice. Faruk mě seznámil s celým kolektivem, s některými proběhl i krátký rozhovor, odkud jsem, jak se jmenuju atp. Předvedl jsem i pár svých frází, co zatím umím turecky. Jednoho mladíka to natolik dojalo, že chtěl se mnou společnou fotku do jeho telefonu. Poté následovalo velké společné focení. Když sme nasedali do minibusu,tak na rozloučení zpívali “I love you, Ondra“, tak se mi trochu třásly kolena J Odpoledne byl volný program, někteří dospávali předchozí noc, ale já jsem s částí bandy seděl v kantýně a seznamoval se J
Večer byl spojen opět s alkoholem. Mezi hlavní body programu patřilo Huseynovo striptýzové vystoupení, poté následova Culture song night, při které se zpívaly typické národní písničky. Musím podotknout,že “skákal pes“ sklidil velký úspěch J Společenským hrám dominovala flaška, při které dostal cucáka na krk snad každý. Byl jsem v domění, že jsem se do postele dostal ve dvě hodiny, o hodinu dříve, než předchozí den. Menší zklamání nastalo ráno, kdy mi José  řekl, že jsem dorazil až v půl třetí tak nevím J

Žádné komentáře:

Okomentovat