úterý 19. října 2010

Přijetí na workcampu

Sobota 1O.7.2O1O
Nemohl jsem nedočkavostí usnout. Vstávačka asi kolem 9. Hodiny . K snídani máme levné sušenky, které jsme si předchozí večer koupili v Burse při exkursi v supermarketu. Ponorka na Roman a už vrcholí tak už trochu pospíchám ráno s balením věcí  a cestou na Otogar, kde byl první meeting time stanoven na půl desátou. Když procházím příjezdovou halou, tak mě zdraví několik prodejců autobusových jízdenek, tak jdu za nimi, v domění, že mají nějaké informace o našem srazu. Bohužel to byli jen títěrní nabízeči jízdenek. Čas běžel a mojí camp-leadři stále nikde. V infosheetu(prospekt k projektu pozn. Red. ) Byla sice instrrukce“Po příjezdu na meeting point kontaktuje vašeho camp-leadera“ale bohužel kontakt už chyběl  J Už jsem dokonce začal uvažovat, že zavolám do zajišťující organizace v Ankaře….Asi po půlhodině nervozního čekání jsem se ale dočkal. Chvíli před 11. Hodinou k nám přiběhli mí budoucí camp-leadeři Huseyn a Shiran, s dotazem zda-li čekáme na workcamp J Na parkovišti u přistavené dodávky na nás čekali ještě Faruk a Asim, kteří nám dělali doprovod během celého workcampu. Přejíždíme kus za město na místní studentské koleje, které se na další dva týdny stávají naším domovem. Ubytování fajn, až na to, že jsme měl i pokoj v pátém patře přičemž v budově nebyl žádný výtah. J Na projekt jsem dorazil jako 4. v pořadí. Ráno v 7 hodin dorazily Maria z Polska a korejské sestry Jeon a Sula. Díky našemu příjezdu do Afyonu ve 2:30 jsem byl ale stejně první co do Afyonkarahisaru dorazíl. Po obědě dorazil můj spolubydlící José, který přicestoval z Kanárských Ostrovů  J Během odpoledne dorazili ještě Leo, Simon a Ugo z Francie. Po parádní večeři následoval seznamovací večírek za asistence 3 litrového demižonu s červeným vínem a seznamovacích her.

Žádné komentáře:

Okomentovat