pátek 5. listopadu 2010

První závažná komplikace - prasklá přeska u sandálí!

J
V parku jsem strávil většinu času s krumpáčem v ruce, ale měl jsem taky menší zpestření .  Naši spolupracovníci  manipulovali s  jakousi frézou, která prohlubovala naše výkopy, tak jsem si taky vyzkoušel udělat díru do země. Měl jsem toho plný kecky asi po třech metrech, nepočítam-li solidní náběh na mozoly na obou rukách :-) Odpoledne jsme se vydali na výlet asi 50 km severozápadním směrem od Afyonu do Gazligol  . Cestou jsme  zastavili u krajnice a Faruk si na chvíli odskočil. Za další půlminuty se vrátil s trsem plných makovic., takže jsme si mohli dát pěkně do nosu J
Navštívili jsme několik zřícenin při jejichž prohlídce bylo zapotřebí i trocha horolezecké zručnosti .
Nacházeli jsme se ve vyšších polohách, takže zde bylo trochu větrnější počasí na což málem doplatil můj klobouk z papíru. Jeden silnější poryv  totiž zvedl klobouk z mé hlavy a zanesl jej do otvoru od hladomorny která se nacházela v mé blízkosti. Ač na první moment velmi bizardní situace, tak jsem v danou chvíli pobavil zbytek skupiny. V zápětí se ale i u nich projevil soucit kolegiálnosti a začali jsme řešit jak můj klobouk zachránit z hladomorny do které sloužil jako jedinný přístup díra v zemi o rozměrech metr krát metr a půl. Naštěstí starší chlapík, který nás zde provázel slezl do hladomorny a zachránil tak můj klobouk  J
Po úspěšné záchranné akci klobouku jsme nahopsali do tranzita a přejeli jsme na návštěvu do místního Guest housu, kam jsme byli pozváni na čaj. Obsluhou nám byli místní mladíci, kteří sice uměli anglicky ale snažil jsem se o tureckou konverzaci  J
 Z tohoto krásného výletu jsme se vrátili kolem 20. Večer byl opět spojen s hrami a efesem. Ovšem při jedné z her mi praskla přeska u mých sandálí, které mám už asi 7 let a bylo to moje jedinné obutí na mé cestě.  Musím říct, že mě až píchlo u srdce. Touto skutečností byla ovlivněna moje nálada i po celý zbytek večera. I když jsem na pokoj dorazil kolem půl třetí značně pod vlivem tak jsem se? další hodinu snažil poruchu opravit.  Bohužel neúspěšně, tak jsem šel spát s nejistotou co bude v dalších dnech?

Žádné komentáře:

Okomentovat