úterý 22. února 2011

Aquapark + kebap restaurante

                    20.7.2001

Pracovní dobu v parku jsem strávil převážně vožením hlíny na kolečku. Když si vzpomenu na to jak se to naložený kolečko v tom terénu propadalo, tak mi z toho ještě teďka je ouvej :-)  Při naší práci nám asistovalo pár místních dělníků. Jeden z nich byl opět unešen mou tureckou (ač malou) slovní zásobou. Celkově Turci jsou velmi srdečný národ. Když jsem třeba přišel někam do obchodu a pozdravil jsem turecky, tak to hned bylo o něčem jiným. Jednou jsem třeba dostal Colu zdarma J
Po obědě jsme zavitali do aqvaparku. Tobogány a všechny ty srandičky kolem byly fajn ale i tak včerejší exkurs do tureckých lázní jen tak něco nepřemůže. Večer byla v plánu večeře v Kebap restauraci. Můžu konstatovat, že v Turecku je Kebap velmi uznávaná specialita. A Turci nešetří s ničím, ať už se jedná o zeleninu, různé omáčky, nebo koření. Konkrétně červenou papriku sypou snad do všeho.  Ale bylo mi vysvětleno, že kdo hodně koření, tak má kvalitní hlas. A že třeba všichni zpěváci jedí hodně kořeněná jídla. Za příklad mi byla dána Shakira J  
Pupky jsme si nacpali všichni pořádně. Měl jsem co dělat abych zdolal můj pokrm ale i tak jsem ještě pomáhal spolusedícím který měli porci pro dva, i když na můj dojem by se z toho najedli i 4 osoby J

Žádné komentáře:

Okomentovat