pátek 11. února 2011

Nový šortky a turecké lázně

Pondělí, 19.7.2010

Při našem nedělním návratu do Afyonu ve večerních hodinách  jsme zamířili na městský úřad kde jsme měli výbornou večeři, tak před úřadem byl velký výkop, který byl připraven na položení potrubí. Když jsme na to samé místo dorazili v pondělí ráno kolem 9. Hodiny, tak výkop byl již zasypán štěrkem a terén byl pečlivě urovnán. Velmi mile mě překvapila turecká produktivita práce.
Po víkendu stráveném na túře sme se vrátili do parku, kde sme pokračovali v naší práci. Dopoledne jsme měli zpestřené o společné fotografování  s hlavním představitelem Afyonské oblasti, prej něco jako český hejtman ale o pár nul na kontě bohatší . Později o naší bandě byl napsán článek na celou stránku v novinách. Objevil jsem se celkem na čtyřech ze sedmi uveřejněných fotografií J Po nějaké době mi řekl Faruk ať jdu s ním. Nevěděl jsem o co jde…Nasedli jsme do Tranzitu a vyrazili do města.  Zastavili jsme v místní nákupní zóně. Vzhledem k tomu že Faruk i Asim, který nás vezl , nemluvili skoro vůbec anglicky tak byl velký problém zjistit o co jde. Zašli jsme do obchodu s oblečením a Faruk mi začal ukazovat různý šortky a nutil mě ať si je vyzkouším. Trochu jsem nechápal, o co jde ale šel jsem do zkušební kabinky. Nakonec jsem si vybral takový nezajímavý šedý šortky s páskem a šel jsem ke kase. Když jsem to chtěl zaplatit tak mě Faruk důrazně zarazil, že platit bude on, což mě už definitivně poslalo do kolen.
Po obědě jsme zavítali do klasických tureckých lázní. Byla to opravdová lambáda. Nejdřív jsme byli v bazénu, který měl vodu o teplotě kolem 35´C a střídavě jsem chodil do studené sprchy. Nepopsatelná paráda. Pak následovaly další procedury a třešnička na dortu byla turecká masáž, která mě protáhla opravdu od hlavy až k patě J Při večerní opíječce jsem se mimojiné dozvěděl  i pravý důvod proč mi byly zakoupeny nové šortky.  Na těch původních jsem měl totiž menší trhlinu. To neuniklo tomu pánovi, se kterým jsme se ráno fotili do novin, tak se ptal mých vedoucích jak je to možné? Ti se mu snažili vysvětlit, že s trhlinou jsem už přijel na workcamp a na to jim odvětil “Tak mu kupte nový ne? “ A bylo to J

Žádné komentáře:

Okomentovat