středa 18. srpna 2010

Proč?

Během jara jsem začal řešit otázku co budu vlastně dělat v létě? Můj bratr Roman mi řekl: Tak vyraž na dobrovolnický projekt do zahraničí! V první chvíli jsem si řekl, že asi ne. Ale postupem času jsem si o dobrovolnických workcampech začal shánět informace a došlo mi, že by to nemuselo bejt úplně špatný.
                  Tak jsem si na internetových stránkách dobrovolnické organizace začal vytypovávat země a zaměření dobrovolnického projektu. Z asi 2500 projektů jsem musel vybrat do pořadníku 8 vítězných. Vybral jsem si nakonec projekty které se konaly v těchto zemích: Francie, Itálie, Moldávie, Rumunsko a Turecko. Turecký projekt se mi natolik zamlouval, že jsem ho dal nakonec na první místo a 7. dubna mi přišel mail, ve kterém bylo uvedeno, že jsem byl přijat na projekt GSM05 - Afyonkarahisar.
Projekt se konal ve stejnojmenném městě. Takže kromě starostmi ve škole jsem začal mít lítání i kolem tohoto. 31. Března jsem byl na školení v Praze ale to jsem ještě nevěděl, že pojedu do Afyonu a pak 16. června na dalším už konkrétním školení kde jsem získal potřebné informace a mohlo se vyrazit na cestu :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat